aku tak tahu dia tu LaKi KaU.....:::(-_-"):::.....


entri kali ni inspired by miss ellis kacak.. masa baca entri dia tu tiba-tiba aku teringat satu pengalaman.err...bukan aku yang alami situasi macam ni tapi kawan aku..
masa tu aku study kat matrik perak begitu juga dengan kawan aku ni.kami satu kelas tutor.aku agak rapat dengan dia.kadang-kadang lepak kat bilik dia di hujung minggu.ok, berbalik kepada tajuk utama.aku panggil kawan aku tu dengan nama J ok.tak dapat nak nafikan J mempunyai paras rupa yang cantik dengan kulitnya yang gebu, mata besar..aku suka tengok perempuan mata besar..comel kot..masa peristiwa ni berlaku, J baru saja buat akaun myspace.apa kena mengena myspace dengan cerita aku ni?memang ada kena mengena.semuanya bermula di myspace.dia kenal sorang lelaki ni kat myspace.alah, biasa la kan kat myspace orang kita tak kenal bagi mesej cakap nak kenal. J yang terlalu ramah ni layan la kot.lama-lama dia tersangkut pulak dengan mamat tu.tak silap aku mamat tu umur 28 tahun.tapi mungkin bagi dia umur bukan penghalang.biasa la kalau orang dah suka kentut bau sampah pun dia kata wangi..haish~
J tak kenal sangat pun mamat tu, kenal sebulan then couple.pastu mesej, call..tak lama lepas tu dia rasa lain macam.haa..baru nak rasa lain macam, masa mula kenal takde pulak nak rasa macam tu..apa taknya, roomate si J ni cakap macam-macam pasal mamat tu.at last J buat keputusan jumpa dengan kaunselor kat matrik tu.kaunselor tu buat andaian je mula-mula,kata mamat tu dah kawin.tapi J tak percaya.masa tu J bagi nombor telefon mamat tu kat kaunselor kononnya mintak tolong kaunselor cakap dengan mamat tu.aku pun tak tahu apa motif dia buat macam tu.nak siasat kot.
esoknya, J datang jumpa kaunselor lagi.. dia terkejut dan menangis bila kauselor kami bagitau dia yang mamat tu memang dah kawin.masa kaunselor kami call mamat tu, dia dengar ada suara budak kecik umur dalam 3 tahun rasanya duk panggil mamat tu, "papa"..
lepas kejadian tu J mula berhati-hati dengan orang yang nak kenal dia.tu apa yang J cerita kat aku la..J menangis + sedih selama seminggu.mesti la sedih, takkan menangis tak sedih kot..apa la zaza ni..huhu~

kes macam ni tak boleh nak salahkan sape-sape.memang salah mamat tu sebab buat J macam tu, J takkan tahu yang mamat tu dah berumahtangga kalau dia tak siasat.betul tak.. dan J salah jugak sebab terlalu percaya kat lelaki yang dia baru kenal selama sebulan.sebulan tak cukup untuk bina satu perhubungan..bagi aku la..huhu~


p/s aku dah lama tak buka myspace.apa dah jadi dengan akaun myspace aku ek.rasenye dah bersawang kot..lala~

Ulasan

alin berkata…
huhuhu...

sy pon penah terkena la..

laki tu tipu ckp belum kawin,padahal bini tgh preg kt umah..

ciss!!seb bek xtersangkut.. :P
Zazachan berkata…
rossa alina: tak baik btul laki tu buat macam tu..tak sayang bini ke?buat pndai tp bile dah preg buat xtau plak..huhu~
alin berkata…
org cmtu kene campak dalam lombong..pastu pijak2..pastu lambung2..pastu gigit2..pastu.......ape tah..

saya kene sound ngan bini dia taw..huh...xpasal2 je..seb bek xde tarik2 rambut..ngeee...
Zazachan berkata…
rossa alina: xpyh dipijak, dilambung bagai..bagi makan rimau pun bgus..huhu~bini dia msti tak tau laki dia yg gatal kn..huhu~selalu cmtu..
alin berkata…
bini dier mula2 mmg xtau..pastu cek2 enset haaa....kantoi...

padan muka kt laki tu..ingt bini dier bodoh kut..ngee.. ;p
Zazachan berkata…
rossa alina: padan jugak utk laki tu..br tau langit tu tinggi or rendah..
Matt berkata…
haha hati-hati dgn cinta siber, take time to know each other ;) sebulan mana cukup beb..silap2 setahun pun blum tentu..
jijie berkata…
huhu..cinta siber...
Zazachan berkata…
matt: ye, btul3..
jijie: ok, kaklong dah prsn ke?lala~xde keje nk ckp psl kaklong la.hahah~

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?