aku dapat NiGhTmArE!larikk!!..::o_O::..

aku baru je tengok A Nightmare on Elm Street kat pawagam..pergi dengan jijie, zyra n matt..mesti la matt yang belanja..lala~
ok, cerita yang memang seram nak nak pulak aku orang yang bertanggungjawab memilih tempat duduk yang paling depan dari orang lain..dan barisan itu kami saja yang duduk..kami terpaksa mendongak..padan muka aku..huhu~
permulaan cerita lagi aku dah start menjerit tapi tak tahu la kalau diorang dengar ke tidak jeritan kecil aku tu..terkejut k dengan bunyi yang kuat tu..huhu~rasa aku la, sepanjang cerita tu tadi aku hanya menutup muka dengan tangan sambil mengintai di celah-celah jari..huhu~http://emo.huhiho.com
serius, cerita tu sangat memeranjatkan aku..patut la cerita tu dikategorikan sebagai 18SG..tapi zyra yang belum masuk 18 tahun tu selambe je masuk..hehe~
perut aku yang dari siang tadi sakit pun terus hilang sakit la, perut dah kecut sebab ketakutan..apa taknya, aku dah duduk macam kura-kura..menyorok selagi boleh menyorok belakang kerusi..huhu~baru nak duduk betul-betul, dia buat lagi bunyi-bunyian yang suspen tu....huhu~terpaksa la aku kembali duduk macam kura-kura..http://emo.huhiho.com
dari awal sampai ke akhir memang ada je scene bunuh membunuh tu..tak kena bunuh pun mesti la scene kejar mengejar..aku yang kat dalam tu pulak duk jerit,

"cepat!cepat!"

pastu senyap balik, 

"mesti dia ada kat belakang tu punya la..."

hamekk ko memang betul sangkaan aku!biase la tu cerita-cerita yang ada scene kejar mengejar ni mesti orang jahat tu tiba-tiba je muncul ntah dari pelusuk mana ntah dia datang..huhu~
pengakhiran cerita tadi....erm...
membuatkan aku menjerit bertambah kuat!http://emo.huhiho.com
bukan freddy krueger tu dah kena bakar buat kali kedua kat dunia sebenar ke?kenapa dia ada lagi?dan kenapa dia bunuh mak budak tu pulak?kenapa?kenapa?
tu la reaksi aku untuk pengakhiran cerita..penuh tanda tanya..tergantung tanpa jawapan..kita kena pikir sendiri..
owh...mungkin freddy dah sedar kot yang selama ni mak bapak diorang yang salah, bukan diorang pun..so, freddy kononnya nak bunuh orang yang lebih bertanggungjawab bunuh dan bakar dia dulu kot...dan dia nak buat perubahan taknak bunuh dalam mimpi lagi..bosan katanya..huhu~

owh, berani kau bunuh aku eh..siap kau aku datang dalam mimpi kau aku bunuh kau balik!



p/s selamatkan diri selagi boleh!..larikkk!..http://emo.huhiho.com




Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?