finally...(-_-)

nehhh?!!...
dah nak final?..dah dekat setahun rupanya aku kat MICET ni..
apa yang aku buat selama setahun ni??macam banyak je..
yang pasti dalam setahun ni jugak gransazer jumpa raksasa..hihi~


sem 3... sem 3...
mungkin tak sama lagi..
kenapa??

1. setiap course dah tak gabung lagi macam sem 1 dan sem 2..
sem 1 semua course campur tapi sem 2 course bioprocess gabung dengan polymer..
(classmate yang paling best! sehati sejiwa bak kata orang..malas pegi kelas pun sama-sama..hehe~)
sem 3 pulak gabung dengan environment..berapa kerat je pun diorang ni..huhu~mesti kelas aku nanti ramai perempuan dari lelaki...

2. subjek membunuh!
aku tak tahu sejauh mana subjek sem depan dapat membunuh aku.. senior-senior cakap subjek-subjek yang aku ambik sem depan banyak yang susah...
kira-kira tu biasa la..ada lecturer garang pulak tu..
takpe za, kalau kau boleh stand dengan cpp sem ni kenapa bukan sem depan..


betul tak?

3. tinggal kat rumah sewa...
kalau dah kena duduk rumah sewa maksudnya sem depan aku tak dapat hostel la..huhu~
hostel kena kosongkan sebab sem depan ada intake baru..dari matrik, stpm, spm, diploma...
erm..tengok-tengok nanti tak ramai pulak yang masuk..haish~


4. lesen vs kereta...
disebabkan rumah sewa agak jauh dari MICET (walaupun kat A'Famosa je..) nak tak nak terpaksa la aku memandu ke kelas..boleh je tumpang housemate aku pegi kelas..tapi cuba bayangkan masa tu housemate aku sakit or malas nak pegi kelas, takkan aku pun join depa??huhu~


5. berpisah dengan cik mie!
dari sem 1 aku kenal dia tapi disebabkan course kami berbeza terpaksa la kami berpisah.. apa taknye masing-masing nak tinggal serumah dengan budak sama course..(sabar ye mie...) tapi takpe sem depan course kami bergabung, so boleh la aku lepaskan rindu dengan dia..hehe~



p/s dari aritu duk pikir pasal 'mereka'... apa yang akan berlaku sebentar lagi? 18hb April... ya atau tidak, bolos saja dinding itu!!...
(errr...jap jap nak check, ada kutuk orang tak entri ni..ok clean!hehe~)

Ulasan

Matt berkata…
wow mencabarnya sem dpn, ceria slalu okeh ;)
Zazachan berkata…
matt:huhu~agak r...
Matt berkata…
hoho dah agak lama x dgr ko nyer agak r, agak r huhu~
miszati berkata…
oo..duk rumh sewa ke ty..
eh..pandai drive da ea??nk nek kete y ko nawak..hahax..
Zazachan berkata…
nimn: kalo ko caye kat aku bleh je bawak ko nek keta...haha~

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?