new bloglist
new home new bloglist new bloglist

14 Februari, 2010

Home » » sehari bersamamu...

sehari bersamamu...


conference yang duk membincangkan assignment programming aku yang tak siap-siap lagi ni..
ni la akibatnya kalau budak kimia buat yang tak minat langsung jadi programmer
blaja programming..

"fidzul, fara!tolong aku...huhu"

nasib baik aku ada kawan cam korang.
dapat jugak tolong aku buat assignment ni..
ada sket je lagi nak kena siapkan.
ada lagi 3 bahagian..
huhu~
*esok-esok je la aku hantar kat miss..*
esok-esok, sampai habis cuti tak hantar-hantar lagi..
takde,takde..
mesti esok gak aku hantar..
malam ni gak aku siapkan..

p/s tu la, orang suh blaja programming ko gi main-main mesej dengan budak kelas ko..kan dah susah..

6 virus attack:

jijie berkata...

haha..ye2 la tu wat programming..
bukan semalam ko pitam ke..erk..ooopss!
terlepas sudah

zAzZa berkata...

erkkk...
pitam tu ptg..
mlm pitam gak,pitam dgn programming..huhu~

NICK IRFAN berkata...

wa! programming susah tu... ape2 pun hrp awk dpt siapkan... amin,,,

zAzZa berkata...

nick irfan: tau xpe..huhu~ tq2..

apeqchan berkata...

tak berape suke programming....

zAzZa berkata...

apeqchan: sama la kite...huhu~