sambungan...Kayak bersama encik kambing dan encik lembu..

aku baru je dapat gambar masa pegi kursus kayak aritu..
macam best je nak tunjuk kat korang..
hehe~



sebelum tiba di tasik chin chin..bas unikl rosak di highway simpang ampat..huhu~
ni muka-muka sebelum berkayak la ni..



aku dan partnerku yang sedang berkayak mengikut arus..



ni la encik lembu yang join kitorang berkayak..gambar encik kambing takde plak..da lari da sebelum diambil gambar..
huhu~



tiba di tempat perkhemahan..kami kena berbaris dulu..macam budak-budak sekolah je aku tengok..



ekspedisi ari kedua selesai..mase untuk cuci kayak..mase ni jugak aku dan partnerku berusaha untuk menanggalkan encik lintah dari kayak kitorang..



ekspedisi tamat..mase untuk mandi!!!..



saat-saat terakhir bersama warga dr forest camp..


dalam perjalanan balik ke unikl..muka masing-masing dah sunburn..huhu~


p/s penat seyh berkayak..sampai kejang jari jemari aku..tu belum cite kitorang kena tolak kayak selama 2jam..huhu~


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?