new bloglist
new home new bloglist new bloglist

10 Februari, 2010

Home » , » apa tu??!!

apa tu??!!

cuba korang tengok betul-betul gambar kat bawah ni..
tengok kat bahagian yang aku dah bulatkan dengan warna purple..



apa yang korang nampak??
adakah sama dengan apa yang aku nampak??
dan dengan apa yang aku fikirkan??

sebenarnya gambar ni bukan aku yang ambil..
ada sorang kawan aku ni dia tunjukkan gambar ni kat aku..
dia kata masa dia ambil gambar kucing yang comel kat atas ni,
image kat bulatan tu takde apa-apa..
tapi bila dia tengok semula..
baru dia perasan image ni..

terpulanglah kat korang nak percaya atau tidak..
kalo aku tipu pun aku tak dapat apa-apa...

p/s sayang betul..kucing tu sangat comel..huhu~



4 virus attack:

YUN berkata...

pe sebenarnye tu??
neway, kucen tu mmg sangat tomel...

zAzZa berkata...

kucing tu mmg comel..tp ade plak entiti pelik tu..xtau la ape bende tu.kalo zoom cam ju on ataupun suster ngesot..hehe

YUN berkata...

ye ke??
tak mo le zoom..
hahaha

NICK IRFAN berkata...

ape tu? msti hantu2 sy tersesat ke bilik awk ape... hmm... nk kena soal siasat sekor2 ni...