new bloglist
new home new bloglist new bloglist

23 September, 2009

Home » » 3hari raya bersama zAzZa...

3hari raya bersama zAzZa...

selama 3hari kita beraya aku telah mengumpulkan gambar untuk tatapan korang sume..



jadi, silalah tengok..hehe




raya pertama:





ni je la satu2nya gambar aku untuk raya yg pertama...(untuk hp aku la..hp org laen xtau lg.hehe...)






ni adik aku dgn sepupu aku (bertudung koko..cuba korang teka brape umo dia?sila jawab di ruangan komen..)


ni sepupu baru aku..1syawal baru 10 hari..nama dia ainur sofea..(comel x?comel x?hehe..)



adik aku lg..huhu...dgn adik kpd si tudung koko...

raya pertama aku memang xbyk gambar...konon la xnk bergambar..(xnk2!oh,no..flashy2!..)kihkih...tapi hakikatnya baju raya xbrape nk vogue hari tu.huhu...


raya kedua:




wajahku di pagi raya kedua..(huh! pagi la sgt..) mase ni aku kt rumah makcik aku..dkt je dgn rumah..jln kaki pun sekejap je sampai..



dlm blacky kaklong aku...otw gi rumah sedare mare kt kg.morten..
ni sepupu yg paling manje dgn aku..ceh, comel la tu...

ni gambar selepas ditegur..."adik,tutup mulut tu.."


kt kg.morten...adik paling kecik si tudung koko..ni saat2 yg paling susah nk dapat...selalu muka nk kerek je...


raya kedua pun xbyk gambar...feel raya masih blum sampai..huhu...



raya ketiga:



otw gi rumah makcik kt ayer molek,melaka..



alamak, tudung dah kedepan plak..



mak dan sepupu..(dia la yg dpt adik baru...)

comel kn lesung pipit dia...ayahnya di belakang tertido coz keletihan dok jage dia..


aku dan ibu yg tercinta...hehe...
pose2...
jerawat nmpk lorh...huhu...
see...ni la muka dia selalunye...kerek...asyik berkepit dgn kakak dia je...
sepupu aku gak...paling menyakitkan hati...kalau dok dgn dia terpakse memekakkan telinga...(kata2 dia pedas cam cili padi...)
abang si kecil cili padi di atas...soalan kedua untuk korang...rase2 umo dia brape?(mase ni dia ajak mak dia gi padang temu...gi rumah awek dia...tengok tu..tengok tu...muka nk kontrol...)
adikku...peace je ke dikkk?..
baju raya kaklong aku yg paling vogue..sbb tu gmbr dia lgsung xde dlm entri ni..(aku jeles..huhu...) rumah sedare mare aku sume kt melaka...paling jauh pun belah ayah aku..tu pun kt alor gajah..dlm melaka jgk..so, aku rase cam nk kwen jauh2 la..br terase raye travel jauh2 nk blek kg...huhu..

3 virus attack:

jijie berkata...

spttnye ang msukkan skali gmbar k.long..ceh! hampeh... aku yg bj mcm berkabung tu gak ko kata vogue...perli ke ape? huhu

shazea :) berkata...

hee selamat ari raya juga ;)

zAzZa berkata...

jijie: haha...seksi what baju hitam...xde la nmpk berkabung pun..
shazea :) :sama2 la kite... (: