new bloglist
new home new bloglist new bloglist

19 September, 2009

Home » » raya...

raya...

pejam...celik..pejam...celik..pejam...(Zzzzzz.....)
Sleeping Tweety Pictures, Images and Photos

oh, da nak raya da...
xterase plak aku nak raya tahun ni..kenape ek?
mungkin cuti raya aku dipenuhi dengan assignment yang melambak kot...

"eleh...xterase nk raya kunun..duit aku ko da habeskan beli kasut raya"

 
onion head Pictures, Images and Photos

aku tau, tu la kata2 yang akan terkeluar dr mulut kaklong aku lepas bace entri ni...
hehe...bergaye tetap bergaye...
Onion Head Pictures, Images and Photos

bukan senang nk minta kaklong aku beli kasut...
kasut dia kt ruma pun da byk..
yg blum pkai pun ade...
kdg2 aku rasa cam kt kedai kasut plak...
tu baru kasut dia je...
blum masuk kasut2 family aku yg lain...
makcik ni memang gila kasut dowh...
onion head Pictures, Images and Photos

kdg2 dlm kata xde duit kluar dgn aku dia bleh beli kasut..
huhu...

xpe la kaklong...
asalkan kamu bahagia dgn kasut2mu...
onion head Pictures, Images and Photos

huhu....

p/s : salam lebaran..selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir & batin..

0 virus attack: