new bloglist
new home new bloglist new bloglist

27 September, 2009

Home » » beraye di MBO..hehe

beraye di MBO..hehe

"orang gi beraya ko gi tengok wayang.." ni la kata2 mak aku bila dapat tau aku dengan kaklong aku gi tengok wayang cite momok yang baru kuar raya pertama aritu...

macam da penah tengok je cite ni..tapi terkejut+menjerit tu ada gak ka..huhu

bosan lorh dok rumah dan xbuat ape...
orang memang la ade yang datang beraye, tapi masalahnye kitorang xkenal pun sape2 yang datang tu...huhu...
diorang pun 1 kalo nak ziarah rumah orang jangan la tunggu raye baru nak datang tunjukkan muka..mane le sedare mare nak kenal..nak2 jenis aku ni yang xamek kisah perkembangan sedare sendiri..so, jangan nak salahkan aku kalo aku xkenal korang...
onion head Pictures, Images and Photos
raye keempat jadi pilihan aku dan kaklong aku gi tengok cite momok the movie...
tempat favourite : mbo melaka..(sebab kat situ xramai orang)

ye la tu xramai..
xtau la kenape aritu ramai plak yang nak tengok wayang kat mbo ni..
kebanyakan diorang pakai baju raye...
"ni mesti cam kite gak..lari dari gi beraye rumah sedare mare" sempat ngumpat sebelum beli tiket wayang...
Onion Head Pictures, Images and Photos

sementara menunggu waktu tayangan bermula yang lebih kurang ada 1jam lagi, aku dan kaklong gi mengisi perut dulu...(xmkn tengahari lagi tu...huhu..)
so, kitorang pun menuju restoran dekat2 situ gak..
tapi sebelum tu kitorang terserempak dengan sepasang kekasih lepasan skolah...
'cam kenal je budak 2orang ni..tapi di mana ya??'
memang la kenal...diorang tu ex-schoolmate aku...

tiba2 yang perempuan tu perasan aku..
cepat2 dia tarik yang lelaki(bf dia la kot...)gi tempat lain...


Onion head Pictures, Images and Photos

'lorhh...camtu plak..'
kenapa mesti takut dengan aku?huhu...
aku ni makan orang ke?
nak kata aku ni dulu pengawas kat skolah,xplak..(apa kaitan?huhu...)
'abaikan la diorang yang penting aku nak makan skrg ni!'
lapar tu...perut aku da buat irama 60 an da ni..huhu...

nak makan nasi!..nak makan nasi!...
tu la yang aku dok pikir dari tadi...
'kat marybrown ada nasi ke?'
owh, ade...
dengan xsegan silu(sebab kaklong yang bayar.)aku order nasi ayam...


kaklong order...apa ek...tapi yang pasti macam chicken chop la benda alah yang dia order tu..
.


habis makan,kitorang gi jalan2 jap sebelum movie bermula..laju kitorang makan...actually xhabis pun kitorang makan...dengan sup yang banyak pak aji..


kaklong aku plak xtau la kenapa dia xhabis
makan...



masa kitorang jalan2 tu..terserempak lagi dengan 2merpati sejoli ni lagi..(sejoli le sangat..)
macam mula2 tadi la...


onion head Pictures, Images and Photos

dok tarik2 pkwe dia nak larikan diri dari aku...
aku dengan spontan tergelak2 kat situ...
'hekeleh minah ni..kesian kt pkwe dia..asyik kene tarik je..'
Onion Head Pictures, Images and Photos

tarik2 pun bawa gi lalu tempat lain je pun...
mesti dia malu sebab dia nampak aku masa dia tengah pegang tangan pkwe dia..
mana xnye..dua2 tu dulu budak kelas agama...
biarla..asalkan diorang bahagia..hehe..

p/s kalo jumpe orang yang korang kenal jangan la main kejar2 tau..hehe...onion head Pictures, Images and Photos

7 virus attack:

jijie berkata...

plankton aka penjenayah merah jambu datang jd pengkomen pertama lagi..
~spttnye aku bole dpt award ni..hihi
lor...nape tak letak gambar ganas gue time mkn tu..haha..kata nk interframe k.long..lalala

zAzZa berkata...

jijie: gmbr tu xbleh ditygkn di khalayak ramai...ade unsur2 18sg..haha...

Syida Shukor berkata...

wahhh mbo melaka kat melaka raya kn ? if tak silap laa , sebab dulu i salu gak turun situ dr matrik londang , sbb kwn i dekat mmu . salu hangout kat situ coz tak ramai org :D

zAzZa berkata...

syida shukor: btol3(gaya ipin..) dats y kitorg ske gi sane..hehe.. XD

chipsmore berkata...

best ke cite momok 2??? xpegi lg..huhu

chipsmore berkata...

klik ur nuffnang ;)

atan berkata...

x ajak aku pun raye skali....