new bloglist
new home new bloglist new bloglist

22 Ogos, 2009

Home » » seram sejuk...

seram sejuk...

saat yang aku xboleh lupe..kalo boleh xnk ingat pun...
seram dowh...takut...kaku aku sebentar...

xbercakap aku lpas kejadian tu...


...


...


..


..


.


.


naik keta yang dipandu kaklong aku untk pertama kalinye...


(rase cam nk lompat dr keta pun ade gak..huhu)

actually kaklong aku tu br dpt lesen...
so, 1 ari dia meng-offer diri nk hantar aku balik campus...
aku pun dgn yakin mintak dia hantarkan...
mase tu aku agak pelik tengok ayah, mak, adik ikut skali..
aku pikir diorang saje2 kot nk ikut..

tapi...

rupa2nye...


(jeng..jeng..jeng...)


kaklong aku masih gelabah pandu keta..
mase tu ktorang naik kembara ayah aku...
ayah dok sebelah dia...
dr rumah sampai ke kampus ayah xsenang duduk...
kaklong plak asyik kene marah je...
sape xmarah kalo dia nk kuar simpang xtengok kiri kanan...
bahaye siott...

aku dengan adik aku kt belakang senyap xterkata...
nk ckp tp nati dia marah...
mmg pucat lesi muka aku mase tu...
sampai je hostel br aku bersuara..huhu...



tapi sekarang ok da...
ari tu dia amek aku pun da boleh drift..hoho....



caya la sis...kihkih...
yela, da dapat keta sendiri...
yang sesuai dengan badan dia yang kecik..kuikui...





sebelum keta bergerak...


10minit selepas keta bergerak...muka cuak+takut+pucat..huhu..


penjenayah merah jambu..hoho..jika anda terlihat dia di mane2 buat xtau je...maafkan dia...kuikui...


Align Center

3 virus attack:

jijie berkata...

hampeh!
kembara berat la..huhu..

eiyzzyie berkata...

haha
awat ta black women ke best gak dgr ney
merah jambu
na gelak je
dah arh ta suke merah jambu
hampeh je! huhu

firdausMohamad berkata...

kejam sungguh.

pastu letak pic patrick pulak tu.

hehe.