new bloglist
new home new bloglist new bloglist

29 Julai, 2009

Home » » wabak!wabak!

wabak!wabak!

petang rabu yang indah...
(sebab aku ada 1 kelas je.hehe..)
tepat pukul5 petang, aku dan rumetku bergegas ke dk1...
(ada co-q..kami rakan masjid..ehe..)
perjumpaan rakan masjid buat pertama kali..
tak lama pun, just nak tentukan hari yang sesuai buat perjumpaan...

habis je perjumpaan, nana dapat mesej daripada rumetnya...
-nana,kita dapat cuti..ko balek pukul brpe?-


"za, micet nak tutup la.."
"eh, betul ke?"

"ye..ni ha dak mira bagi mesej kat aku,"

 
dalam perjalanan balik ke bilik aku, nana, kak ummu, sara dan intan singgah ke cafe..


"kak ummu, diorang cakap micet nak tutup..kita dapat cuti seminggu,"

 
belum sempat kak ummu nak menjawab, pakcik cafe menyampuk..


"a'ah, tadi ada pengumuman.."
"ye ke?"
"ye.. tak caye gi la tanye kak ita kat pejabat tuu.."
"sat lagi kita gi eh,kak ummu.."
"ye la.."

 
kak ummu terus menulis makanan yang ingin ditempah disebabkan kami sebilik sedang berpuasa..

kami terus ke pejabat penyelia asrama berdekatan dengan cafe...
kak ita masih di situ...
"assalamualaikum..kak ita, betul ke micet nak tutup?" tanye nana..
"ye, kan akak dah buat announcement tadi.."
"tak dengar,kitorang baru balik dari perjumpaan co-q.."
"owh,ok..kita cuti start esok sampai 5hb ogos..korang sume boleh balik.."

dalam perjalanan ke bilik..


"ala...susah la..da la banyak keje nak buat.."
tapi dalam hati,
'yay!!boleh cuti seminggu!!'..kihkih..

p/s seramai 9 orang pelajar micet yang disyaki menghidap influenza A h1n1..

5 virus attack:

chipsmore berkata...

hope u xkene ok ;)

zAzZa berkata...

chipsmore: alhamdulillah xkene..

4g3td3past berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
4g3td3past berkata...

uit...mudax....nem ku...suda dikomersialkn dlm blog mu....gase bgge x tekire beb...ahaha

jijie berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.