new bloglist
new home new bloglist new bloglist

28 Jun, 2009

Home » » terus bersemangat!!

terus bersemangat!!

suatu petang...
telefon bimbitku bergegar (aku tak suka bising-bising dapat mesej.. )
kawanku iz memberiku mesej..

iz : ko katne?
aku tak tau la dia buat-buat tak tau atau memang tak tau yang aku tak daftar sama-sama dengan budak-budak ipta
aku : kat ruma la.knp?
iz : ko masuk bile?
aku : 12hb. ko da gi ke?
iz : da sampai..tengah rehat-rehat.cian ko tak masuk lg.
apakah yang ingin dinyatakan di sini..
aku : em.. gud luck eh..utm kan?
iz : yup. ko pun gud luck..hope success bersama..
aku : amin..


macam happy je kawan aku tu..
aku...
masih menghitung hari...
untuk daftar ke ipt (atau lebih tepat ipts..)
bukan aku tak dapat sambung belajar ke ipta..
tapi disebabkan faktor-faktor yang melibatkan keluarga aku memutuskan untuk sambung ke ipts..
selain itu..
melibatkan masa depanku kelak..
bak kata kakakku : ja,ko nak ke amek course kat ...? takut ko tak dapat keje je lepas belajar nati. contohnya kakak ko sendiri. amek course lain tapi keje takde kaitan langsung dengan course yang kaklong amek..
erm..
betul jugak..
nanti apa aku nak bayarkan pinjaman-pinjaman yang aku buat untuk masuk ke ipt..

erm...

.....

...

..

biarlah apa orang nak kata..
kalo aku masuk ipts pun bukannya aku ketinggalan..
bak kata member aku : ipta ke ipts ke sama je. kalo dulu yela ipts ni tak berkualiti macam ipta.tapi sekarang sama je kualitinya.. ( sori bro.. aku pinjam ayat ko.. )

betul..betul..betul..
aku mula bersemangat dengan kata-katanya itu..
ye..
aku mesti belajar bersungguh-sungguh kali ni..
buktikan ipts juga berkualiti...
terus bersemangat!!
(tagline baruku..)

1 virus attack:

padil berkata...

sometimes people thinks they thought they are right..remember friend there is no shortcut to success..everybody can success if they are struggling to achieve their success...(reminder for you and myself)....strive 4 excellent...common student BRASS..hehe