Kpop Dan Mpop Takkan Serupa.

Salam 'alaik..





Memang plastik pun artis sekarang ni. Suka sangat nak tiru artis korea. Aku nampak ramai jugak artis-artis baru yang menggunakan gaya ala-ala korea katanya sebagai platform diorang nak famous amos. Kalau tak tiru bukannya takleh nak famous langsung. Boleh je sebab bagi aku jadi plastik bukanlah jalan mudah malah lebih teruk lagi.

Macam kumpulan kpop oppss.. Maksud aku mpop yang baru nak naik tu. 'Ramai' betul peminat dia dok pos-pos kat wall 'puji' macam-macam. Kalau ada bakat, mesti boleh famous takyah nak tiru meniru lepas tu dedah-dedah. Aku tahu, entri aku ni agak lambat sebenarnya sebab tak silap aku isu Mpop tu dah ramai blogger jadikan entri. Kau google je lah kompem penuh gambar skirt singkat dan baju takde lengan keluar ('six packs' pun ada woooo).

ouhhh.. big bang. gambar dari sini

Mostly die hard fan kpop contohnya kawan-kawan aku takde pulak yang minat mpop ni ada yang marah lak tu. Kalau boleh taknak pun buat entri pasal ni tapi lepas tengok video matluthfi ni ha teringin pulak. HAHA. Point utama; nak tunjukkan video je. Terulas lelebih lak. Takpe, asalkan enjoy dengan video ni. Peminat artis yang ala-ala kpop kononnya (ada juga yang dulu tak minat korea tapi sekarang terminat sebab mpop ni) jangan terasa naaa (maap..maap..)..

arini mood bagaikan
pelangi...
bertukar-tukar warna


Ulasan

HEROICzero berkata…
i want nobody but hang !

HAHAHA.
Zazachan berkata…
@rabiatulpaid ehem2.. ouhh taeyang..kihkih
Zazachan berkata…
@HEROICzero lagu bonus dia best. import dari jepun terus.hahaha
MFI berkata…
K-Pop = Keindahan Pop..hahaha..mengong..
Zazachan berkata…
@MFI haha..mmg terindahlaa...
kei berkata…
haha like2 entry nie...
m-pop == k-pop wannabe...

lagu ntah pape.. =_=;
Zazachan berkata…
@kei tau xpe.n aku have fun bace page yg dok anti mpop aka kpop wannabe ni kt facebook.haha
kei berkata…
beb.. entry ko kuar kat apesal add kat page aq.. wooo bukak2 ko rpenye.. haha

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?