sharing is caring.. eceehhh! : komenku bertukar jadi virus attack?

Salam..
entri ni khas untuk cik lala sebab dia tanya kat ruangan komen. nak jawab kat situ jugak tapi aku takut dia tak paham. ni ha komen dia :


aku bukan nak bajet pandai bab-bab ni tapi orang dah tanya. huhu. mula-mula sila log in blog korang pastu macam biasa (bajet pernah buat tutorial) pergi kat design dan juga page element.



haa.. kat page element, korang nampak catatan blog macam yang aku tunjukkan kat atas ni kan? kalau dalam bahasa melayu lah kalau english tu mungkin blog post kot. korang tekan edit kat bawah tu ye.



kat sini lah aku tukar comment tu jadi virus attack. yang lain-lain tu kalau nak tukar pun boleh. ikut suka korang lah. 

Selamat Mencuba!!


aku share apa yang aku tahu je
ku tahu aku tak sehebat macam blog tutorial 
yang lain. thanks for reading.

Ulasan

Nurul Lalala berkata…
yeay2..da jadi!!!!
mekaseh dear~luv u..muah3!!!
Zazachan berkata…
@nurul lalala yeay! dpt kiss..hehe.. *blushing2..

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?