new bloglist
new home new bloglist new bloglist

06 Disember, 2010

Home » , , » tolonglah kembali!

tolonglah kembali!


selepas berkoyan-koyan aku duk bagitahu orang yang aku sangat addicted dekat kau..tiba-tiba kau buat hal pulak..haish!geram aku..aku macam nak lastik je skrin laptop bila nampak gambar kat atas ni yang keluar tapi apakan daya aku takde getah lastik. setakat sangkar si bubu dan miyu je aku ada. ada gak niat nak balingkan sangkar kucing dengan kucing-kucing sekali ke skrin laptop. tapi pikir kali kedua..tak jadi..sayang laptop aku ni..huhu

bangun je dari tido, aku dah buka laptop. .nak meneruskan sesi download mendownload yang tak selesai lagi ni. pastu biar je kadang-kadang tu ada jugak jenguk kejap sesawang sosialku..update blog kejap, check twitter, facebook..dan semestinya tumblr.tapi...oh tidak!kenapa?kenapa?ugh!..geram aku bila tumblr ada masalah macam ni..tapi aku rilek dulu.sebab sebelum ni pun ada jugak jadi macam ni tapi tak lama la.tunggu beberapa minit pastu buka balik.ok sama jugak..tunggu lagi setengah jam then buka balik..tak berubah..jam yang seterusnya..masih sama! dari pagi bawa ke petang pulak..grrrr!!!!!!..memang *tuuuuttttttt* (ok, perkataan yang tak sesuai untuk blog ni..maceh)

sampai la sekarang,tumblr masih macam tu..weyh!bila kau nak kembali ni?penat aku tunggu..kau saje je kan buat aku addicted pastu buat hal pulak..huhu..(ditujukan untuk pencipta tumblr)

p/s aku harap esok tumblr kembali kepada sediakala..huhu..

: : ouh, entri lepas geram..

0 virus attack: