facebook atau tumblr?aku pilih tumblr!

Salam readers..
aku perasan lepas aku buat akaun facebook baru aku dah tak addict macam dulu.good for me.buka tu memang buka, tapi tak sampai seminit aku akan log out atau tekan 'x' untuk tab tersebut.kenapa ek?adakah aku memang dah tak dapat apa-apa keseronokan dalam berfesbuk?(ayat tak boleh blah!hehe)atau sebab kawan aku tak ramai macam akaun yang lama?mungkin juga..

banyak juga benda yang aku sampai sekarang tak paham kat facebook tu.contohnya poke.apa benda sebenarnya tu?lepas tu yang lagi pelik orang-orang yang aku tak kenal duk add.kalau dulu aku main approve je.tu yang sampai beriban kawan-kawan aku.tapi lepas di-approve di manakah mereka?hilang sudah..tapi kalau orang yang betul-betul nak kawan dengan aku lepas aku approve ada je komen-komen or post kat wall aku.ok la tu dari tak kenal terus jadi kenal.tu cara yang betul nak berkawan.bukan sekadar untuk membanyakkan kawan lepas tu hilang macam tu je.

aku terjumpa satu video ni.berkaitan dengan facebook la.facebook in real life.betul ke macam tu?hehe..silalah menonton ye kawan-kawan.


huh!dalam video ni pun tak dapat bagitahu apakah itu 'poke'.paling best tang pompuan tu tunjuk gambar.."HIDE!"..haha..tapi aku tak sekejam tu.gambar-gambar yang keluar kat wall aku tu kadang-kadang aku tengok juga.gambar apa yang kawan-kawan aku duk upload.dah publish kat wall dia.tengok je la.memang dia nak aku tengok kan.hehe..

aku dapat rasakan yang aku sekarang ni addict dengan tumblr pulak!ni senpai aku la yang ajar.(dia lagi.hehe..maaf la nani-senpai.i memang saje nak selitkan nama u dalam blog.hehe).blog sekarang aku dah so so.update tu ada la juga.tapi tak serancak aku update tumblr.(reblog je pun.hehe..) kalau korang perasan kadang-kadang gambar yang aku letak kat entri adalah gambar tumblr.kompem perasan..nak nak doodle.wahh!aku nak belajar buat doodle la.macam seronok je.tapi tangan aku gigil la.kena praktis ni!

gambar tumblr lagi..

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?