FINAL dah habis weyh!

salam readers..

aku sekarang berada di rumah mak aku..hehe..dan aku dah habis exam!yippie!!!…paper terakhir aku pukul2 petang tadi..paper principles of microbiology…memang kepala aku berat dipenuhi bacteria la!segala bacteria dan virus duk memberatkan kepala aku..huhu..nasib baik semalam aku study dengan edaa..dah study dengan dia, macam-macam perumpamaan dia reka..

 

“weyh, otak aku dah macam sarang lebah dah..dah besar, tengok la nanti madu dia ok ke tak..kalau ok, boleh la aku jawab soalan dari permaisuri lebah jap lagi,”

 

perghh!!best gila perumpamaan yang dia reka..tu tak masuk lagi cara kami hafal istilah-istilah microb..dia duk samakan dengan kawan-kawan kitorang..aduhai…nak tergelak aku dengar..huhu..

 

“haaa…aku mutualistic sebab aku kan macam baik kan..”

 

hahaha..tibe-tibe cakap diri sendiri..layankan je la..kalau takde lawak jenaka dia kompem takkan ingat apa yang aku duk baca..huhu..

 

“za, lepas kite jawab mikrob jap lagi kita gi terjun swimming pool!!!”

 

haha..tak habis-habis la dia nak mandi swimming pool A’famosa tu..nasib baik student kolej bersekutu dah balik kampung semuanya..kalau tak buat segan je nak jadi kanak-kanak ribena mandi swimming pool..haha..

tak tahu la apa yang aku nak buat cuti ni..nak keje tapi ayahku tak bagi bak kata adik aku la..tak tahu la kenapa..mungkin dia nak ajak kitorang tolong dia apa-apa kot cuti ni..so, cuti ni aku nak habiskan semua drama jepun yang aku dah download!!!!…hoho..nak habiskan semua..pastu balik nanti aku download lagi..nak tengok anime yang aku tak habis tengok lagi..anime yang raksasa ajar aku tengok..kehkeh..movie yang aku ambik dari kawan aku tapi belum sempat tengok..erm..ape lagi?haaa…habiskan masa dengan my little BUBU..hehe..uish, nakal kot..tapi dah pandai manja..sampai je rumah terus senyap bila aku angkat dia..hehe..rindu kat aku kot..lala..dan semestinya jadi stalker mr. raksasa..part time job aku tu..haha..

ok,aku dah semakin mengarut..thanks sudi membaca entri mengarut ni..lala..

 

tumblr_lbwnilB9Ce1qde37qo1_400

my favourite singer..YUI..

 

p/s sem 3..aku mengalami tekanan perasaan yang tak penah lagi aku rasa sebelum ni..tapi masa yang sama, aku masih bersama kawan-kawan yang sejati serta bertambah kawan yang beri aku dorongan..ALHAMDULILLAH…

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?