khas untuk anda..

Salam readers..
untuk hari seterusnya iaitu hari yang keenam..

day 6:  stranger


bagi aku stranger di sini adalah visitor dan blogger yang sudi membaca blogku ini..surat ni juga adalah tanda terima kasih untuk korang semua...


dear strangers, 

thanks sebab sudi datang ke blog aku yang tak seberapa ni..aku budak baru belajar bab-bab blogging so, apa-apa yang tak memuaskan hati korang semua diharap sangat korang tegur..
entri aku pun banyak yang aku copy paste, pastu ada la cilok idea orang..eh, tapi aku cilok pun aku bagitahu aku amek idea sape tau..huhu..
masa mula-mula aku ber-blogging dulu pengetahuan aku tentang blog totally zero..aku buat blog ni pun sebab aku tengok kakak aku, jijie ada blog..(sebab kakak aku tak boleh lebih sikit dari aku..hehe)
bila dah ada blog sendiri aku rasa macam satu kepuasan walaupun aku taktahu nak share apa kat orang masa tu..banyak la entri-entri mengarut yang penah aku buat..kalau aku baca balik entri-entri tu semua aku terasa macam budak-budak sekolah rendah yang baru pandai menulis karangan..huhu...
pastu kalau boleh setiap entri aku nak tepek muka aku ni..sebab dulu sampai sekarang aku ni gila bergambar..kononnya nak tepek gambar-gambar terbaru dan terhangat di pasaran!..(blah laa..hangat ke hangit?)
bila dah lama berblogging yang sudah setahun setengah ni (macam dah matured sikit..hehe) aku makin sedar bahawa benda-benda tu tak penting..ada je blogger yang tak tepek gambar tapi ramai visitor kat blog depa kan..huhu..tapi tu semua atas diri masing-masing..cara dan penyampaian pemilik blog juga yang menghuraikan entri-entri yang mereka buat betul tak?
aku sedar blog aku tak sehebat blog-blog korang..nak nak blog aku ni takde idea sokmo..sebab tu la aku malas nak tukar nama blog ni yang dah sangat sesuai dengan kondisi tuannya..huhu..
adess..panjang pulak surat ni..
apa-apapun untuk korang semua yang sudi melawat, membaca, dan mengkomen blog aku ni..
aku hargai korang semua..love u all!!...




you make my day!





love,

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?