masih takde masa update blog..tapi lepas baca blog seorang sahabat, tiba-tiba aku tersentap dengan kata-katanye..dan membuatkan aku terase untuk meng-update blog walaupun sebaris ayat..
Salam... bila berkata mengenai saiz terutamanya bila ditanya. aku rasa berbelah bahagi je. nak jawab ke taknak. bagi yang pernah lihat sendiri aku depan-depan mungkin takkan tanya atau tak kisah sangatlah kalau nak jawab. bagi aku mereka mungkin paham situasi aku. tapi bagi yang tak pernah tengok aku, atau yang pernah tapi tak paham-paham tu rase macam nak.. WACCHHHAAA!!!.. kenapa? sebab lepas diorang tanya mesti akan selit kata-kata ini, "hish, risau aku dengan kau ni. makan lah banyak sikit," "keciknyaaaa... gain weight aza, gain weight," "kau pernah check doktor? aku macam risau je. takut je kau ada penyakit," padahal diorang tahu apesal aku tak besar-besar. ataupun diorang tahu yang aku ni bukannya kecik sebab tak makan langsung! mungkin jugak diorang tahu metabolism badan aku tinggi. bak kata kawan aku; "ada orang kata orang yang metabolism tinggi ni badan diorang macam baru umur 16tahun. apa yang dia makan energy dia guna habis takde ti...
Salam... sekarang ni orang dok jual contact lens bagi menampakkan mata jadi besar dan cantik. cantik ke mata besar ni? kenapa orang suka sangat nak mata besar? apa tak cukup ke dengan mata korang yang sedia ada walaupun tak berapa nak besar tu? tak dapat dinafikan, aku sendiri pun suka tengok perempuan yang mata besar ni. nampak comel. kadang-kadang tu semata-mata nak nampak comel aku akan membesarkan mata bila gambar aku ditangkap. bajet comel lah! fake sangat kot. tak natural langsung! HAHA. mungkin aku tak sesuai memiliki mata yang besar. pergh! gile fake mata besar aku. HAHA. ni gambar terakhir aku buat mata besar ketika bergambar. sakit kot mata nak besarkanlah bagai. bajet cun padahal tak pun kalau amek gambar biasa-biasa pun lagi comel kot. huhu. *dan aku bajet comel.HAHA (ihsan google imej) kalau macam ni comel lah jugak walaupun memang scary bile aku tengok lama-lama. gile beso mata dia. bulat pulak tu. mata dia ke tu? huhu. ataupun yang ni? (ihsan google im...
Salam.. tengok video ni sat. hehe. anda kenal dengan kartun ini? mungkin ada yang tak kenal dengan kartun keluang man ni sebab masa kartun ni keluar kat tv dia tak wujud lagi ke (bajet muda sangat kan) tak pun dia ada di luar negara. aku pun lupa kartun ni keluar kat tv masa tahun bila yang aku tahu masa tu aku baru sekolah rendah. aku takdelah minat sangat dengan kartun keluang man ni tapi setiap kali cerita ni ditayangkan aku tengoklah jugak tak miss ataupun sebenarnya aku kena tengok sebab ayah aku dah buka. taktahu lah kenapa dia suka tengok mungkin sebab nama keluang man tu sama dengan nama dia kot. alah, kat sekolah pun aku dan adik beradik aku dipanggil anak keluang man. nama sama je pun. haish! betul budak-budak ni takde modal nak mengata orang. balik aku bagitahu ayah aku, dia rilek je beb. HAHA. dia suka lah tu. yang pasti keluang man ni adalah hero pertama yang tercipta kat malaysia. yeke? walaupun dalam bentuk kartun. masa tu diorang tak terpikir pun nak buat macam cic...