hasil diet belog aku..

yeay!!
setelah lama aku berusaha untuk meringan encik belog ni..akhirnye, blog aku dah ringan!!!
tapi ada kemusykilan berlaku..agak pelik di situ.
sebab semalam aku check berat blog aku 115kb tapi arini aku check balik berat blog makin kurang!
aku rase aku takde buang widget aku lagi lepas check berat blog aku semalam..
pelik betul..huhu~


p/s tapi load time masih tak memuaskan....huhu~


Catatan popular daripada blog ini

kuat makan tapi tak gemuk..

perempuan mata beso ni cantik benornye..

keluang man adalah hero malaysia yang pertama